Taisyklės
Pristatymas:
Prekių pristatymas trunka nuo 5 iki 30 kalendorinių dienų nuo užsakymo patvirtinimo dienos. Jeigu dėl nenumatytų aplinkybių prekių pristatymas užtrunka ilgiau nei numatyta, apie tai informuosime Pirkėją ir pasiūlysime galimybę laukti arba grąžinti už prekę sumokėtą sumą. Pirkėjas turi teisę vienašališkai nutraukti sutartį, jeigu jis nesutinka su prekių pristatymo termino pakeitimu.
Grąžinimas/ Garantija
Prekių grąžinimas ir keitimas.
- Pirkėjas grąžinti prekes gali tik per paštomatą.
- Grąžinant prekę atsisakius sutarties, Pirkėjui grąžinamos visos sumokėtos sumos, įskaitant prekių pristatymo išlaidas. Pirkėjas padengia tik tiesiogines prekių grąžinimo išlaidas, nebent Pardavėjas sutinka jas padengti. Pinigai turi būti grąžinti ne vėliau kaip per 14 dienų nuo pranešimo apie sutarties atsisakymą.
- Pirkėjas turi teisę per 14 kalendorinių dienų nuo prekių pristatymo atsisakyti nuotolinės sutarties be jokios priežasties. Norėdamas pasinaudoti teise atsisakyti sutarties, Pirkėjas turi apie tai informuoti Pardavėją raštu (el. paštu arba pateikdamas tinkamai užpildytą atsisakymo formą).
- Grąžinama prekė turi būti kiek įmanoma originalioje tvarkingoje pakuotėje, nesugadinta, nenaudota, tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo, nepraradusi prekinės išvaizdos. Vartotojas turi teisę patikrinti ir išbandyti prekę, kad nustatytų jos pobūdį, savybes ir veikimą, tačiau atsako už prekės vertės sumažėjimą, jei ji buvo naudota daugiau nei būtina šiems tikslams pasiekti. Pirkėjas turi pateikti prekių grąžinimo formą kartu su preke.
- Grąžinant prekę atsisakius sutarties, Pirkėjui grąžinamos visos sumokėtos sumos, įskaitant prekių pristatymo išlaidas. Pirkėjas padengia tik tiesiogines prekių grąžinimo išlaidas, nebent Pardavėjas sutinka jas padengti.
- Grąžinant gautą ne tą prekę, Pardavėjas įsipareigoja pakeisti tokią prekę reikalinga preke. Neturint reikalingos prekės, Pirkėjui grąžinami visi pinigai (už prekę, ir patirtas faktines siuntimo išlaidas).
- Kai grąžinama nekokybiška prekė, Pardavėjas įsipareigoja pakeisti nekokybišką prekę analogiška preke arba grąžinti Pirkėjui pinigus.
- Pirkėjas turi teisę per 14 kalendorinių dienų nuo prekių pristatymo atsisakyti nuotolinės sutarties be jokios priežasties. Norėdamas pasinaudoti teise atsisakyti sutarties, Pirkėjas turi apie tai informuoti Pardavėją raštu (el. paštu arba pateikdamas tinkamai užpildytą atsisakymo formą). Pirkėjui nereikia pateikti prekės nuotraukų, video ar aprašyti problemos. Prekes būtina išsiųsti per 14 dienų nuo pranešimo apie sutarties atsisakymą pateikimo.“
- Grąžinama nekokybiška prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, nesugadinta, nenaudota, tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo, nepraradusi prekinės išvaizdos. Grąžinant prekę būtina pateikti atspausdintą (popierinę) grąžinimo formą.
- Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko šių grąžinimo taisyklėse nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.
- Jeigu Pirkėjas grąžina prekę, pirktą su nuolaida, grąžinama už prekę sumokėta suma su galiojusia nuolaida.
-
Garantija pagal įstatymą: Visoms mūsų parduodamoms prekėms taikoma 2 metų įstatyminė garantija pagal Lietuvos Respublikos civilinį kodeksą. Vartotojas turi teisę per šį laikotarpį kreiptis dėl prekės pakeitimo, taisymo ar kainos sumažinimo, jei prekė neatitinka kokybės reikalavimų arba turi gamybos trūkumų. Jei trūkumų pašalinti negalima, vartotojas turi teisę grąžinti prekę ir atgauti už ją sumokėtus pinigus. Garantija netaikoma prekių sugadinimui dėl netinkamo naudojimo ar priežiūros.
Komercinė garantija:
Šalia įstatyminės garantijos, papildomų komercinių garantijų neteikiame. Visos pretenzijos dėl prekės kokybės sprendžiamos pagal įstatyminę garantiją.Netinkamos kokybės prekių grąžinimas: Jei prekė neatitinka kokybės reikalavimų, vartotojas turi teisę ją grąžinti per 2 metus nuo prekės gavimo dienos. Pardavėjas padengia grąžinimo išlaidas. Vartotojas turi pateikti prekių pirkimą patvirtinantį dokumentą. Prekės pakuotė nebūtina išsaugoti, jei ji nėra būtina prekės pobūdžiui ar funkcijoms nustatyti.
- Grąžindamas vartotojui sumokėtas sumas, Pardavėjas naudoja tą patį mokėjimo būdą, kurį naudojo vartotojas, nebent vartotojas aiškiai sutinka dėl kito būdo ir tai nesukelia papildomų išlaidų vartotojui.
- Vartotojas atsako tik už prekės vertės sumažėjimą, kuris atsiranda dėl veiksmų, nebūtinų prekės pobūdžiui, savybėms ir veikimui nustatyti. Jei prekei buvo padaryta žala dėl perteklinio naudojimo, Pardavėjas turi teisę reikalauti kompensacijos už vertės sumažėjimą. Prekės vertės sumažėjimas nebus vertinamas dėl veiksmų, kuriuos būtina atlikti norint patikrinti prekės pobūdį ir funkcionalumą (pavyzdžiui, atidaryti pakuotę, išbandyti prekę).
Norėdami grąžinti prekę susisiekite el.paštu info@hoho.lt
- Pagrindinės nuostatos
1.1. Šios pirkimo ir pardavimo taisyklės (toliau – Taisyklės) nustato asmens, įsigyjančio prekes www.hoho.lt elektroninėje parduotuvėje (toliau – Pirkėjas), MB VilVid LT (toliau – Pardavėjas) tarpusavio teises, pareigas ir atsakomybę, Pirkėjui įsigyjant prekes elektroninėje parduotuvėje, jis sutinka su šių taisyklių taikymu.
1.2. E-parduotuvėje hoho.lt parduodamos tik prekės pardavimo metu nepriklausančios hoho.lt e-parduotuvei ir jos savininkui MB “VilVid LT” . Tikrasis prekių Pardavėjas yra ši įmonė: Shenzhen baoan shiyan nanxin clothing factory, jos adresas: 14th Greatwall industry area, shiyan street, Baoan District, Shenzhen China. Ši informacija Pirkėjui yra pateikiama ir sąskaitose, kurios pateikiamos pristačius prekes. Prekybvietė hoho.lt ir jos savininkas MB “VilVid LT” neregistruoti IOSS schemoje ir užsakytos prekės siunčiamos tikrojo tiekėjo tiesiogiai iš trečiosios šalies tiesiai pirkėjams į Lietuvą.
1.3 Tarpininkas atsako prieš Pirkėją kaip galutinis pardavėjas. Visus prekės garantinio aptarnavimo klausimus sprendžia būtent Tarpininkas
- Pirkimo ir pardavimo sutarties sudarymas
2.1. Pirkimo ir pardavimo sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo tada, kai Pirkėjas elektroninėje parduotuvėje suformavęs prekių krepšelį, nurodęs vardą pavardę, elektroninio pašto adresą, pristatymo adresą, pasirinkęs apmokėjimo būdą ir susipažinęs su šiomis Taisyklėmis, paspaudžia mygtuką „Užsakyti“, ir galioja iki visiško pareigų pagal šią sutartį įvykdymo. Tais atvejais, kai Pirkėjas nepritaria visoms arba tam tikrai daliai Taisyklių, jis privalo nepateikti užsakymo.
- Pardavėjo teisės
3.1. Pardavėjas turi teisę vienašališkai pakeisti šias Taisykles, pakeistas Taisykles paskelbdamas elektroninės parduotuvės tinklalapyje. Pakeitimai įsigalioja nuo paskelbimo momento visiems po paskelbimo sudaromiems sandoriams.
3.2. Pardavėjas turi kitas Taisyklėse ir Lietuvos Respublikos teisės aktuose numatytas teises.
- Pardavėjo pareigos
4.1. Pardavėjas įsipareigoja dėti pastangas, sudarant sąlygas Pirkėjui tinkamai naudotis elektroninės parduotuvės teikiamomis paslaugomis. Pardavėjas nesuteikia jokių garantijų, kad elektroninė parduotuvė veiks nenutrūkstamai ar, kad duomenų perdavimas bus be klaidų. Pardavėjas neatsako už jokius Pirkėjo nuostolius, susijusius su elektroninės parduotuvės veikimo sutrikimais ir (ar) duomenų perdavimo klaidomis.
4.2. Jeigu Pardavėjas, susidarius svarbioms aplinkybėms, negali Pirkėjui pateikti užsakytos prekės, jis įsipareigoja pasiūlyti analogišką arba panašią prekę. Jei Pirkėjas atsisako priimti analogišką prekę, Pardavėjas privalo nedelsdamas grąžinti visas Pirkėjo sumokėtas sumas, įskaitant prekių pristatymo išlaidas. Šiuo atveju Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių nepateikimą.
4.3. Pardavėjas įsipareigoja laikytis kitų šiose taisyklėse nustatytų reikalavimų.
4.4 3. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti prekes per 7-60 kalendorinių dienų.
- Pirkėjo teisės
5.1. Pirkėjas turi teisę pirkti prekes elektroninėje parduotuvėje, vadovaudamasis šiomis Taisyklėmis bei Lietuvos Respublikos teisės aktais.
5.2. Pirkėjo (vartotojo) įsigytos prekės keičiamos ir grąžinamos vartotojo rašytiniu prašymu, prie prašymo pridedamas pirkimą-pardavimą iš pardavėjo patvirtinantis dokumentas. Kokybiškos prekės su etiketėmis keičiamos ar grąžinamos per 14 darbo dienų nuo prekės pristatymo dienos. Kokybiškas prekes įsigijęs Pirkėjas turi teisę atsisakyti prekių pirkimo ir pardavimo sutarties su Pardavėju tik tuo atveju, jei prekė yra originaliame įpakavime, nebuvo sugadinta ir iš esmės nepasikeitė jos išvaizda. Nekokybiškų prekių grąžinimui taikomas Civilinio kodekso nustatytas terminas, per šį laikotarpį pirkėjas gali pareikšti reikalavimus dėl prekės trūkumų.
5.3. Pirkėjas turi kitas Taisyklėse ir Lietuvos Respublikos teisės aktuose numatytas teises.
- Pirkėjo pareigos
6.1. Pirkėjas privalo sumokėti prekių bei jų pristatymo kainą, taip pat kitus mokėjimus (jei tokie nurodyti, sudarant sutartį) ir priimti užsakytas prekes. Už prekes Pirkėjas sumoka bankiniu pavedimu.
6.2. Jeigu pasikeičia Pirkėjo registracijos formoje pateikti duomenys, Pirkėjas privalo nedelsdamas juos atnaujinti.
6.3. Pirkėjas privalo patvirtinti mokėjimo pavedimą Pirkėjo banke internete, į kurį pateikiama nuoroda iš elektroninės parduotuvės (tuo atveju, jei Pardavėjas su Pirkėjo banku turi sudaręs atitinkamą sutartį). Pirkėjo pasirinktos prekės rezervuojamos bei Pardavėjas imasi vykdyti pirkimo-pardavimo sutartį tik tada, kai Pardavėjas gauna pranešimą iš Pirkėjo banko atliktą mokėjimą už pasirinktas prekes.
6.4. Pirkėjas privalo laikytis kitų Taisyklėse bei Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytų reikalavimų.
- Bendra Atsakomybė
7.1. Pirkėjas atsako už registracijos formoje pateiktų duomenų teisingumą. Pirkėjas prisiima atsakomybę už padarinius, kilusius dėl registracijos formoje pateiktų duomenų klaidingumo ar netikslumo.
7.2. Už pirkimo ir pardavimo sutarties, sudarytos naudojantis elektronine parduotuve, pažeidimą šalys atsako Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
7.3. Atsižvelgdami į LR elektroninio parašo įstatymo 8 str. 3 d. nuostatas, Pirkėjas susitaria su Pardavėju, kad Pirkėjo veiksmų elektroninėje parduotuvėje patvirtinimas prisijungimo prie elektroninės parduotuvės duomenimis (atpažinimo kodu) turi Elektroninio parašo įstatymo 8 str. 1 d. įtvirtintą elektroninio parašo teisinę galią (t. y. turi tokią pačią teisinę galią, kaip ir parašas rašytiniuose dokumentuose ir yra leistinas kaip įrodinėjimo priemonė teisme). Pirkėjas privalo saugoti savo prisijungimo prie elektroninės parduotuvės duomenis ir jų neatskleisti, užtikrinti, kad duomenys būtų žinomi tik jam pačiam ir duomenimis naudotųsi tik jis pats, neperduoti ir kitais būdais nesudaryti galimybės kitiems asmenims su tais duomenimis susipažinti ar jais pasinaudoti. Kilus įtarimui, kad prisijungimo duomenys galėjo būti sužinoti kito asmens, nedelsiant apie tai pranešti Pardavėjui, taip pat nedelsiant informuoti Pardavėją apie prisijungimo prie elektroninės parduotuvės duomenų pažeidimą ar paviešinimą. Visi veiksmai, atlikti naudojantis Pirkėjo atpažinimo kodu, laikomi atliktais Pirkėjo, ir Pirkėjas prisiima visą atsakomybę už tokių veiksmų pasekmes.
7.4. Pardavėjas neatsako už kitų įmonių tinklalapiuose pateiktą informaciją, net jeigu Pirkėjas patenka į šiuos tinklalapius per Pardavėjo elektroninėje parduotuvėje esančias nuorodas.
7.5. Pardavėjas deda visas pastangas, kad elektroninėje parduotuvėje vaizduojamos prekės spalva, forma, dydis ir kiti parametrai kuo tiksliau atitiktų realias prekes. Tačiau dėl pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatybių gali būti minimalūs spalvos ar formos skirtumai, kurie nebus laikomi prekių neatitikimu. Visos prekės pateikiamos su išsamia ir tiksliąja informacija, atitinkančia Lietuvos Respublikos teisės aktų reikalavimus, ir yra tinkamai paženklintos.
7.6. Atsiradus žalai, kaltoji šalis atlygina kitai šaliai dėl jos kaltės patirtus tiesioginius nuostolius.
- Asmens duomenų tvarkymas ir informacijos siuntimas
8.1. Paspausdamas mygtuką „Užsakyti“, Pirkėjas patvirtina, kad jis ir jo atstovai (Pirkėjas turi savo atstovų sutikimus) sutinka pateikti Pardavėjui savo asmens duomenis bei neprieštarauja, kad Pirkėjo ir (ar) jo atstovų pateiktus asmens duomenis Pardavėjas tvarkytų tiek Pirkėjo ir (ar) jo atstovų identifikavimo, sutarčių sudarymo, vykdymo (internetinės prekybos), tiek tiesioginės rinkodaros tikslais. Pardavėjas nurodo, kad Pirkėjo (jei šis yra fizinis asmuo) ir jo atstovų asmens kodų tiesioginės rinkodaros tikslu Pardavėjas netvarkys.
8.2. Tiek registruotiems tiek neregistruotiems nariams naujienlaiškis bus siunčiamas paspaudus mygtuką “Prenumeruoti naujienlaiškį ”, tada klientas automatiškai pradės gauti naujienlaiškius, kurių galės atsisakyti, paspaudęs naujienlaiškio apačioje esančią nuorodą. Pardavėjas visus informacinius pranešimus siunčia Pirkėjo užsakymo formoje pateiktu elektroninio pašto adresu.
8.3. Pirkėjas visus pranešimus ir klausimus siunčia Pardavėjo elektroninės parduotuvės viršutinėje dalyje pateiktais duomenimis el. paštu info@hoho.lt
8.4. Paspausdamas mygtuką „Užsakyti“, Pirkėjas patvirtina, kad jis (jei Pirkėjas yra fizinis asmuo) ir jo atstovai yra informuoti apie savo teisę susipažinti su Pardavėjo tvarkomais savo asmens duomenimis ir kaip jie yra tvarkomi, reikalauti ištaisyti, sunaikinti savo asmens duomenis arba sustabdyti savo asmens duomenų tvarkymo veiksmus, kai duomenys tvarkomi nesilaikant įstatymų nuostatų, nesutikti, kad būtų tvarkomi jų asmens duomenys.
8.5. Paspausdamas mygtuką „Užsakyti“, Pirkėjas patvirtina, kad jis ir jo atstovai žino turintys teisę atsisakyti pateikti savo asmens duomenis, tačiau supranta, kad asmens duomenys yra reikalingi ir būtini siekiant vienareikšmiai identifikuoti Pirkėją ir (ar) jo atstovus sutarčių sudarymo, vykdymo (internetinės prekybos) tikslais ir nepateikus asmens duomenų ir (ar) nesutikus, kad jie būtų tvarkomi aukščiau nurodytais tikslais, negalės sudaryti ir (ar) vykdyti sutarties.
8.6 Pirkėjas atsiskaito už prekes naudodamasis elektronine bankininkyste. Visiems Vartotojų hoho.lt platformoje atliktų bankinių pavedimų bei kreditinių/debetinių kortelių ir susijusios informacijos saugojimui yra naudojama trečiosios šalies mokėjimų sistema Maksekeskus AS Plačiau: https://www.lb.lt/lt/finansu-rinku-dalyviai/maksekeskus-as. Makecommerce.lt sistemos valdytojas ir tiekėjas yra Maksekeskus AS. Mokėjimo paslaugų teikėjas veikia pagal Lietuvoje išduotą elektroninių pinigų įstaigos licenziją. Hoho.lt neatsako už trečiosios šalies – mokėjimo ir susijusių paslaugų teikėjo veiksmus ir/ar neveikimą. Vartotojai prisiima visą atsakomybę už su kredito/debeto kortelėmis susijusios informacijos perdavimą mokėjimo paslaugų teikėjui. Naudodamiesi hoho.lt platformoje veikiančia mokėjimų sistema MakeCommerce, Jūsų asmeninė informacija, reikalinga mokėjimo įvykdymui ir patvirtinimui, bus perduodama Maksekeskus AS.
- Baigiamosios nuostatos
9.1. Pirkėjas ir Pardavėjas susitaria, kad visa informacija, kuri pateikiama Pardavėjo elektroninės parduotuvės tinklalapyje (įskaitant, bet neapsiribojant, šias Taisykles, informaciją apie Pardavėją, siūlomas prekes ir paslaugas bei jų savybes, Pirkėjo teisės atsisakyti pirkimo ir pardavimo sutarties įgyvendinimo tvarką, Pardavėjo teikiamas prekės priežiūros paslaugas ir garantijas (jeigu jos suteikiamos)) laikoma pateikta Pirkėjui raštu.
9.2. Visi nesutarimai, kilę ar susiję su pirkimo ir pardavimo sutartimi tarp Pirkėjo ir Pardavėjo, yra sprendžiami derybomis. Nepavykus susitarti, nesutarimai yra sprendžiami Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka
Vartojimo ginčų sprendimas:
Jei turite nusiskundimų dėl mūsų interneto parduotuvėje įsigytos prekės ar paslaugos, prašymą arba skundą galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai:
- Adresas: Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius
- El. paštas: tarnyba@vvtat.lt
- Telefonas: 8 5 262 67 51
- Interneto svetainė: www.vvtat.lt
Taip pat galite užpildyti prašymo formą Elektroninio ginčų sprendimo (EGS) platformoje: http://ec.europa.eu/odr/ arba Vartotojų teisių informacinėje sistemoje (VTIS).
Informacija patvariojoje laikmenoje:
Sudarius nuotolinę pirkimo–pardavimo sutartį, pardavėjas įsipareigoja pateikti vartotojui sutarties patvirtinimą ir visą su sutartimi susijusią informaciją patvariojoje laikmenoje. Patvarioji laikmena – tai priemonė, leidžianti vartotojui saugoti asmeniškai jam skirtą informaciją taip, kad informacija tam tikrą laiką būtų prieinama ir ją būtų galima atkurti nepakitusią. Tokia informacija bus pateikiama el. paštu arba kitu priimtinu būdu, užtikrinančiu, kad vartotojas galės saugoti ir atkurti informaciją nepakitusią.
Kainų sumažinimas ir akcijos:
Skelbiant informaciją apie prekių kainos sumažinimą mūsų internetinėje parduotuvėje, privalome nurodyti ankstesnę prekės kainą. Ankstesnė kaina – tai mažiausia prekės kaina, taikyta per paskutines 30 dienų iki kainos sumažinimo. Jei kaina buvo mažinama laipsniškai, ankstesnė kaina yra ta, kuri buvo iki pirmojo kainos sumažinimo. Šios nuostatos netaikomos greitai gendantiems produktams arba prekinę vertę greitai prarandantiems daiktams.