Pinigų grąžinimas
Grąžinimas / Garantija
Prekių grąžinimas ir keitimas:
- Pirkėjas gali grąžinti prekes per paštomatą arba kitą sutartą būdą.
- Grąžinamų kokybiškų arba keičiamų prekių grąžinimo išlaidas apmoka pirkėjas, nebent Pardavėjas sutinka padengti šias išlaidas.
- Pirkėjas turi teisę atsisakyti nuotolinės sutarties per 14 kalendorinių dienų nuo prekių pristatymo be jokios priežasties, apie tai informuodamas Pardavėją el. paštu. Pirkėjui nereikia pateikti prekės nuotraukų, video ar aprašyti problemos.
- Grąžinama prekė turi būti tokios būklės, kokios buvo gauta, nepraradusi prekinės išvaizdos tiek, kiek tai susiję su prekės patikrinimu. Pakuotės išsaugojimas nėra privalomas, nebent ji būtina prekės pobūdžiui ar funkcijoms nustatyti.
- Grąžinant kokybišką prekę, Pirkėjui grąžinamos visos sumokėtos sumos, įskaitant prekių pristatymo išlaidas. Pirkėjas padengia tik tiesiogines prekių grąžinimo išlaidas.
- Grąžinant gautą ne tą prekę, Pardavėjas įsipareigoja ją pakeisti tinkama preke arba grąžinti visą sumokėtą sumą, įskaitant pristatymo išlaidas.
- Kai grąžinama nekokybiška prekė, Pardavėjas įsipareigoja pakeisti ją kita preke arba grąžinti Pirkėjui visas sumokėtas sumas.
- Pirkėjas gali grąžinti nekokybišką prekę per 2 metų laikotarpį nuo prekės gavimo dienos, informuodamas Pardavėją el. paštu.
- Grąžinama prekė turi būti tokios būklės, kokios buvo gauta, nepraradusi prekinės išvaizdos tiek, kiek tai susiję su prekės patikrinimu. Pakuotės išsaugojimas nėra privalomas, nebent ji būtina prekės pobūdžiui ar funkcijoms nustatyti.
- Jei Pirkėjas grąžina prekę, pirktą su nuolaida, grąžinama suma bus ta, kuri buvo sumokėta už prekę, atsižvelgiant į galiojusią nuolaidą.
- Garantija pagal įstatymą galioja 2 metus nuo prekės įsigijimo dienos. Jeigu prekė sugedo dėl gamintojo kaltės per šį laikotarpį, Pirkėjas turi teisę grąžinti prekę arba ją pakeisti. Jei prekė sugenda dėl kliento kaltės, mes už tai neatsakome.
Norėdami grąžinti prekę, susisiekite el. paštu: info@hoho.lt.